.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گراميداشت هفته بسيج در استانداری مازندران

صبح امروز مراسم گراميداشت هفته بسيج در محل استانداري باحضور استاندار، معاونين، مديران كل، كاركنان و فرمانده بسيج ادارات برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري؛ سيد محمد كريمي استاندار مازندران دراين مراسم بسيج را مظهر وحدت مقدس بين افراد جامعه دانست و گفت: بسيج عبارت از مجموعه‌اي كه در آن پاكترين و وفداكارترين انسان‌ها كه در راه اهداف عالي اين ملت و براي به كمال رساندن كشور گرد هم جمع شده‌اند، مي‌باشد.
وي بسيج را منطق عميق اسلامي كه منطبق بر نيازهاي اسلام و جامعه اسلامي است بيان كرد و تصريح نمود: امروز بسيج براي آباداني و حفظ استقلال ملي تلاش مي‌كند و از جان خود مي‌گذرد.
كريمي در اين راستا افزود: بسيجي اگر احساس كند دشمن از روزنه‌اي در زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و ... قصد نفوذ به داخل كشور را دارد، مقتدرانه همچون گذشته در برابرش خواهد ايستاد.
وي گفت: بسيج يعني ارزش و اين هفته فرصتي براي زنده‌نگه‌داشتن ارزش‌ها در بين آحاد ملت ايران است.
استاندار بسيج و رهبري را دو ويژگي ارزشمند ايران كه موجب برتري آن تمام عرصه‌ها شد، دانست و اظهار داشت: اگر رجوي حكيمانه و تلاش، جهاد مخلصانه و خون مطهر بسيجيان نبود يقيناً ايران اسلامي امروز اين چنين سرفراز نبود. وي افزود: بسيج يك افتخار و ارزش است كه بايد اين روحيه را براي كشور و انقلاب حفظ كند.
كريمي بسيج را مصداق نوگرايي دانست و اذعان داشت: هدف برگزاري اين جلسه، يكي كردن افكار و ادبيات در جهت خدمت به مردم است. وي گفت: بسيجي به عنوان فردي بي‌ادعا، بايد جامع جهاد اكبر و اصغر بوده و همه صفات نيك و پسنديده را يكجا داشته باشد.
در ادامه مراسم سرهنگ شكري فرمانده بسيج ادارات استان نقش بسيج را در تمام دوران بي‌بديل بيان كرد و گفت: بسيج يكي از يادگارهاي پرارزش حضرت امام است. وي افزود: در زمان جنگ حدود ۶۰۰ هزار بسيجي در جبهه‌هاي جنگ حضور داشتند.
فرمانده بسيج ادارت استان از فعاليت ۵۵۷ پايگاه مقاومت بسيج در سطح ادارات استان خبر داد و گفت: با احيا بسيج آرمان‌هاي حضرت امام(ره) تحقق خواهد يافت.
در پايان مراسم پس از تعريف خاطرات دوران دفاع مقدس توسط كاركنان بسيجي استانداري، سرهنگ شكري با اهدا لوح تقدير از جانب سردار شاليكار فرمانده سپاه كربلاي مازندران از احمد جمشيدي معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار به عنوان بسيجي نمونه تشكر و قدرداني نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.